New Honda CR-V: The Most Ideal & Spacious SUV (Part 01)



EvoMalaysia.com | By Nazz Abdullah (Season 03 | Episode 11) Honda Pasir Gudang: 07-255 8888 Cheap Tripod Camera: Ulanzi MT-16 https://shp.ee/n6xtzun

πŸ’‘ Budget Studio Lamp RM69 only: Ulanzi U-Bright βž” https://shp.ee/7z7r54e

Camera I Use: GoPro Hero9 https://shp.ee/8j7wtae
DJI Pocket 2 βž” https://shp.ee/jvwiqve
Sony ZV-1 βž” https://shp.ee/wjrwduw

πŸš— DashCam Car I Use: 70mai A800 βž” https://shp.ee/hm38yye

⌚️ My G-Shock Watch: βž” https://shp.ee/5siir56

🎀 Wireless Microphone yg Saya Guna: βž” https://shp.ee/qyf4hf6

πŸ’» Laptop I Use: βž” https://shp.ee/jsjc92n
__________________________________________________

❀️ Follow Instagram :
https://www.instagram.com/nazz.abdullah.official/
❀️ Email : [email protected]
__________________________________________________

βž” SUBSCRIBE Channel Team saya:
Hp Tan : https://www.youtube.com/user/Hptan93
Rachel: https://www.youtube.com/channel/UCvibwADGzUNlOG4f2tTakBg
Thana’s Krishnan : https://www.youtube.com/c/thanakrishnan
Sree : https://www.youtube.com/channel/UC76bytAE5VqW3bvboT3rtHA
Thomas: https://bit.ly/2Uv7aPD
Alex: https://www.youtube.com/user/stmrock/
TJ: https://www.youtube.com/user/eMac1090
Steven: https://bit.ly/2IlwuVi
Chu Yang: https://www.youtube.com/c/ChuYang/
Bengtures : https://www.youtube.com/c/bengtures
Chris Wee : https://www.youtube.com/channel/UCOCDkCdOB-Ca4PF4jHU3Ksg
Bro Kon : https://www.youtube.com/c/konwailuen
Bobby Ang: https://www.youtube.com/bobbyangmalaysia

#SUV

Source

22 thoughts on “New Honda CR-V: The Most Ideal & Spacious SUV (Part 01)”

  1. Syabas suatu persembahan yg baik..😬πŸ’ͺ
    Pertahankan mertabat bahasa Melayu dengan mengunakan perkataan2 bahasa Melayu yang asli dan tulin. Tolak kegunaan perkataan2 bahasa Inggeris sedangkan perkataan2 yang digunakan itu terdapat dalam bahasa Melayu supaya kita elak dari bahasa Melayu itu seperti diperlekehkan. Jangan jadi ikut-ikutan Indonesia yang telah mencemarkan bahasa Melayu dengan terlalu banyak kegunaan perkataan2 bahasa Inggeris walaupun perkataan2 itu terdapat dalam bahasa Melayu sehingga bahasa Melayu itu dijadikan seperti bahasa rojak. Lebih baik mereka terus persembahkan rencana2, berita2 dalam lisan atau tulisan dalam bahasa Inggeris. Usaha lah sedikit dengan merujuk kamus2 untuk guna perkataan2 bahasa Melayu yang tepat dan asli. Biarlah lah bahasa keturunan asal usul nenek moyang Nusantara Melayu itu kekal sehingga keakhir zaman. Terhapusnya bahasa Melayu maka lenyap lah Bangsa Melayu dibumi ini. Semoga Allah SWT melindungi Bangsa Melayu dari dipinggirkan dalam bumi asal usul nenek moyang mereka sendiri. Aamiin πŸ’•πŸ‡²πŸ‡ΎπŸŒ™πŸ•ŒπŸŒΊ

    Reply
  2. First time aku menyesal tak mampu nak beli sesebuah kereta tu, nampk selesa gila kereta ni, insyaAllah satu hari aku dpt beli kereta mcm ni

    Reply
  3. Sabah Sarawak semua jalan tanah ke bro? Tukar mindset tu sikit boleh? Meh sini gi Sabah or Sarawak and compare ngan negeri korang..

    Reply

Leave a Comment